söndag 12 september 2010

Pysselstafett

För första gången är jag med i en pysselstafett. Den börjar imorgon måndag och håller på i drygt tre veckor. Varje dag är det någon bloggare som har stafettpinnen och som presenterar något att pyssla med. Det är stor variation på bidragen. Mitt bidrag kommer att handla om betonggjutning och kommer på lördag.

Här hittar du bloggschemat.

Jag hoppas ni hittar några nya trevliga bloggar och att ni blir inspirerade till att pröva nya pyssel. Det är det som är syftet med pysselstafetten.

2 kommentarer:

  1. Det här ska jag hålla koll på. Spännande att se vad alla kan och gör.

    Kram maidi

    SvaraRadera
  2. Verkligen kul detta!
    Ska följa hela stafetten nu när jag börjar få orken tillbaks igen efter några grå veckor.
    Dina betongalster är tjusiga och inspirerande!

    SvaraRadera