fredag 7 januari 2011

#5 Virkad luva


En varm luva kan man behöva så här års. Min röda "tomteluva" använder jag dagligen. Den är varm och skön och liknar ingen annans. Man kan säga att jag blivit igenkänd tack vare min luva flera gånger. En tjej som flera gånger sagt att hon gillar min luva är Anna-Lena. Hon brukar ta hand om min hund om vi ska vara borta och han inte kan följa med. Imorgon är det dags igen. Då ska vi på bröllop och han är inte inbjuden. Han får ta med sig luvan och ge den till henne som tack för att hon passar honom.

Mönstret till luvan finns i ett tidigare inlägg.

2 kommentarer:

  1. Den är fin, och i trevliga färger. Hunden får bära den försiktigt till hundvakten.
    Hoppas att du får en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag gillar din blogg och lägger till den på min bloggroll. Hoppas du inte har något emot det. :)
    Om du har det, hör av dig, så tar jag bort dig ögonaböj!

    Mvh
    Newydd

    SvaraRadera